Kerja Kosong Pemandu | Labuk Trading - Sandakan - Kerja Kosong Sabah

Terkini

Tuesday, November 10, 2015

Kerja Kosong Pemandu | Labuk Trading - Sandakan

KERJA KOSONG DI SABAH TERKINI NOVEMBER 2015
LABUK TRADING - SANDAKAN
JAWATAN

DRIVER

  • Lesen D atau E
  • Mempunyai Lesen GDL
CARA MEMOHON



Untuk maklumat lanjut dan temuduga sila hubungi :-

Ms Priscilla - 089 666 873

TEMPAT 

LABUK TRADING
P.O.BOX 1918
LOT 3A, TAMAN HING WAH,
MILE 8, 90721,
SANDAKAN

Email RESUME to
-
Fax RESUME to 
-


1 comment:

  1. Saya seorang yg bekerja sebagai anggota tentera...saya sekarang dalam proses peralihan untuk tamat perkhidmatan muda dan selama tempoh 6 bulan dari april 2018 hingga november 2018 mmg saya sudah tidak terlibat kerja sebagai tentera kerana pada hujung bulan November 2018 saya telah menjadi sebagai orang awam biasa...jd sebagai syarat ingin berhenti mulai april hingga november 2019..saya ingin mohon kerja di pemandu...ada lisen B2, D......saya tinggal di sandakan sabah sekarang ini dan ini bekerja pemandu di sandakan atau sekitar sabah...umur 32...jalan2 sandakan kk twau tau

    ReplyDelete